Advertisement

אילן ישועה עד מדינה / הדרך היחידה לפרוץ את חומת השחיתות והשתיקה: להפוך את אפי ... - משפט נתניהו יחל הבוקר בעדותו של אילן ישועה, מנכל וואלה לשעבר • איך הפך לעד המפתח במשפטו של ראש הממשלה • מדוע החליט לעבור צד ולספר למשטרה את כל מה שהוא יודע • ומה הוא צפוי.

אילן ישועה עד מדינה / הדרך היחידה לפרוץ את חומת השחיתות והשתיקה: להפוך את אפי ... - משפט נתניהו יחל הבוקר בעדותו של אילן ישועה, מנכל וואלה לשעבר • איך הפך לעד המפתח במשפטו של ראש הממשלה • מדוע החליט לעבור צד ולספר למשטרה את כל מה שהוא יודע • ומה הוא צפוי.. רוכשים כרטיס טיסה עד 31.12.21 ונהנים מגמישות בשינויים ובביטולים! היו בקשות להעלות כתבות נגד יריבים פוליטיים לטענת הפרקליטות, ישועה אינו עד מדינה. עד תביעה מעיד בתיק שבו הוא מודה שהוא ואחרים ביצעו את מה שמייחסים לנתבעים בתיק הזה. בדיונים בעניינו חפץ יוצג עד כה על ידי עורך הדין ירון קוסטליץ, המסרב באופן עקרוני לייצג עדי מדינה. גרסת שאול אלוביץ' בתיק 4000 נחשפה והובילה לסערה במערכת הפוליטית בעקבות הדרישה של נתניהו לתקוף את רעייתו של בנט, שהגיב:

אילן ישועה (נולד ב־19 באוקטובר 1956) הוא מנכל חברת וואלה! אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקייה יחויבו בבידוד, לרבות מחלימים ומחוסנים. משפט נתניהו| הפרקליטות מסווה השלמות חקירה. אילן ישועה עומד להכניס את הפרקליטות לוורטיגו, שלא תוכל לצאת ממנו ואמון הציבור יתרסק לחלוטין. חפץ, כפי שדווח, היה מי שקישר בין שרה נתניהו לאיריס אלוביץ', שבתורה כאמור העבירה את יישום הבקשות של אשת ראש הממשלה למנכל וואלה ישועה.

Telecom News - עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות ...
Telecom News - עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות ... from sfilev2.f-static.com
הם ביקשו ממנו, כך לפי זכרון דברים שכתב ישועה אחרי שעזב את המקום, למחוק את כל ההתכתבויות בענייני הסיקור בוואלה מהנייד שלו. ב־28 בדצמבר 2016, יום רביעי, זימן אלוביץ' לביתו בצהלה את מנכל וואלה, אילן ישועה, לפגישה לילית. היו בקשות להעלות כתבות נגד יריבים פוליטיים לטענת הפרקליטות, ישועה אינו עד מדינה. העדות הארוכה שמסר עד התביעה מס׳ 1 בתיק 4000, אילן ישועה, סותרת דברים שאמר בעבר בתקשורת ובעדותו במשטרה. 16/06/2018 green eyes אין תגובות. בנוסף לכך, למרות שיתוף הפעולה של ישועה עם הרשויות הוא אינו נחשב לעד מדינה. מרגע שנתניהו הפך החשוד העיקרי, במשטרה העבירו את המסר: לאחר סיום המשפט שהה עאסי בחול, אך בשנים הוא נעצר במרץ 2005 בפרשת סחיטה באיומים, וכששהה בבית המעצר באבו כביר, פנה לקצין המודיעין וביקש להפוך לעד מדינה.

מהחקירה של ישועה עד עכשיו המסקנה היא, שהתביעה צריכה להגיש כתבי אישום נגד ישועה ונגד עוד כמה.

משפט נתניהו| הפרקליטות מסווה השלמות חקירה. האם ניתן לחזור מהסכם עם עד מדינה ? הוראה זו לא תחול על מחוסנים ומחלימים ששהו עד 12 שעות בשטח שדה תעופה של אותה מדינה, ובו בלבד. לפנות בוקר חתם פילבר, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות. המשטרה החליטה קודם להפעיל אותו כסוכן בתוך הארגון. אילן ישועה הוא מנכל וואלה, אתר אינטרנט פופולארי. אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקייה יחויבו בבידוד, לרבות מחלימים ומחוסנים. את המגעים על הסכם עד המדינה ניהל מטעם חפץ עורך הדין אילן סופר, מול המשטרה והרשות לניירות ערך. מנכל וואלה היה חוליה חשובה בדרך למתן התמורה בתיק 4000 — ועם זאת הוא לא נחקר תחת אזהרה ואף ממשיך לעמוד בראש האתר ■ האם ישועה לא היה מודע לכך שהוא נוטל חלק בתוכנית פלילית? קרא הכל על אילן ישועה באתר גלובס: ראיון בלעדי עם עד מדינה ד', שכונה הדבורה והביא להפללת ריקו שירזי, הוא עד המדינה הבכיר ביותר שנכנס לרשות להגנת עדים. 'תהיה עד מדינה, תן את הראש של ביבי ותחסוך לך את הסבל והמשפט'. גרסת שאול אלוביץ' בתיק 4000 נחשפה והובילה לסערה במערכת הפוליטית בעקבות הדרישה של נתניהו לתקוף את רעייתו של בנט, שהגיב:

ובראשם המנכל דאז אילן ישועה, שביבי ביקש לפטר את עורך וואלה! אילן ישועה הוא מנכל וואלה, אתר אינטרנט פופולארי. בנובמבר 2016 בעניין פרשת הצוללות. שאול הוא מרכז ימין, עיצבן אותו שוואלה מדווחים על פיגוע דריסה כאילו זה תאונה. מסביבתו של ראש הממשלה נתניהו נמסר:

ישועה: עד שהתבקשתי למחוק שיחות לא הבנתי שיש משהו פלילי
ישועה: עד שהתבקשתי למחוק שיחות לא הבנתי שיש משהו פלילי from ynet-images1.yit.co.il
כל אלו ועוד הטבות לעובדי מדינה מחכים לכם, כמו תמיד, בכל אחד מסניפי בנק יהב ובמוקד יהב ישיר בטלפון 2616*. הפרקליטות יצאה מדעתה לקחת עבריין כמו אילן ישועה כעד מדינה בכדי להאשים ראש ממשלה בסיקור אוהד. הם ביקשו ממנו, כך לפי זכרון דברים שכתב ישועה אחרי שעזב את המקום, למחוק את כל ההתכתבויות בענייני הסיקור בוואלה מהנייד שלו. לאחר סיום המשפט שהה עאסי בחול, אך בשנים הוא נעצר במרץ 2005 בפרשת סחיטה באיומים, וכששהה בבית המעצר באבו כביר, פנה לקצין המודיעין וביקש להפוך לעד מדינה. הוראה זו לא תחול על מחוסנים ומחלימים ששהו עד 12 שעות בשטח שדה תעופה של אותה מדינה, ובו בלבד. שיחה בין אילן ישועה לאיריס אלוביץ סביב העובדה שבוואלה שמו כתבת וידאו על סיפור מני נפתלי ובה נתנו ביטוי 'מוגזם' לעמדתו. גרסת שאול אלוביץ' בתיק 4000 נחשפה והובילה לסערה במערכת הפוליטית בעקבות הדרישה של נתניהו לתקוף את רעייתו של בנט, שהגיב: המנכל אילן ישועה אמר שהוא רוצה להיות האתר המוביל בארץ.

מעולם לא ביצעתי עבירה כלשהי.

הקלטות אלו כנראה היו אמצעי מרכזי שהביא את פילבר לחתום על הסכם עד מדינה. לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000. אילן ישועה עומד להכניס את הפרקליטות לוורטיגו, שלא תוכל לצאת ממנו ואמון הציבור יתרסק לחלוטין. נכונות להשתלב בצוות המרכז לתקופה של שנתיים ומעלה. לאחר סיום המשפט שהה עאסי בחול, אך בשנים הוא נעצר במרץ 2005 בפרשת סחיטה באיומים, וכששהה בבית המעצר באבו כביר, פנה לקצין המודיעין וביקש להפוך לעד מדינה. 'תהיה עד מדינה, תן את הראש של ביבי ותחסוך לך את הסבל והמשפט'. אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקייה יחויבו בבידוד, לרבות מחלימים ומחוסנים. את עדותו, שהינה למעשה העדות הראשונה במסגרת משפט נתניהו, סיקרו כתבי. אילן ישועה הוא המנכל הנוכחי של וואלה! ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הראשון לחתום על הסכם עד מדינה. אילן ישועה (נולד ב־19 באוקטובר 1956) הוא מנכל חברת וואלה! המנכל אילן ישועה אמר שהוא רוצה להיות האתר המוביל בארץ.

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. היו בקשות להעלות כתבות נגד יריבים פוליטיים לטענת הפרקליטות, ישועה אינו עד מדינה. ב־28 בדצמבר 2016, יום רביעי, זימן אלוביץ' לביתו בצהלה את מנכל וואלה, אילן ישועה, לפגישה לילית. אני בדיוק צופה בה עכשיו. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו.

החברה לניהול :: הרכב תיק - מסלול מתמחה משולב - אג"ח עד 15 ...
החברה לניהול :: הרכב תיק - מסלול מתמחה משולב - אג"ח עד 15 ... from www.ovdeimedina.co.il
קרא הכל על אילן ישועה באתר גלובס: רוכשים כרטיס טיסה עד 31.12.21 ונהנים מגמישות בשינויים ובביטולים! לפנות בוקר חתם פילבר, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות. אילן ישועה לא איש תמים הוא היה שותף לכל הטלת האשמה על אלוביץ' משום שההקלטות שלו היו הבסיס לפתיחת תיק 4000. אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקייה יחויבו בבידוד, לרבות מחלימים ומחוסנים. העדות הארוכה שמסר עד התביעה מס׳ 1 בתיק 4000, אילן ישועה, סותרת דברים שאמר בעבר בתקשורת ובעדותו במשטרה. היו בקשות להעלות כתבות נגד יריבים פוליטיים לטענת הפרקליטות, ישועה אינו עד מדינה. 16/06/2018 green eyes אין תגובות.

לשעבר, והעד המרכזי בתיק 4000.

רוכשים כרטיס טיסה עד 31.12.21 ונהנים מגמישות בשינויים ובביטולים! האם בית המשפט יראה בו עד מדינה? ראיון בלעדי עם עד מדינה ד', שכונה הדבורה והביא להפללת ריקו שירזי, הוא עד המדינה הבכיר ביותר שנכנס לרשות להגנת עדים. המשטרה החליטה קודם להפעיל אותו כסוכן בתוך הארגון. דואט חדש של אביהו מדינה ושימי תבורי לברכת הכוהנים, הברכה הנפוצה ביותר במסורת היהודית, מאז מתן תורה בהר סיני, שמשום מה נסתרה מעיניהם של מלחיני ישראל. הפרקליטות יצאה מדעתה לקחת עבריין כמו אילן ישועה כעד מדינה בכדי להאשים ראש ממשלה בסיקור אוהד. שיחה בין אילן ישועה לאיריס אלוביץ סביב העובדה שבוואלה שמו כתבת וידאו על סיפור מני נפתלי ובה נתנו ביטוי 'מוגזם' לעמדתו. בשביל זה צריך להיות במרכז, לא בקצה השמאל. אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקייה יחויבו בבידוד, לרבות מחלימים ומחוסנים. אילן ישועה הוא המנכל הנוכחי של וואלה! מיהו עד מדינה עמו נכרת הסכם ? תפיסת העתק הודעות ששלחה איריס אלוביץ' בהוראת שרה נתניהו לבקשת סיקור תקשורתי חיובי (בארץ). נכונות להשתלב בצוות המרכז לתקופה של שנתיים ומעלה.

מהחקירה של ישועה עד עכשיו המסקנה היא, שהתביעה צריכה להגיש כתבי אישום נגד ישועה ונגד עוד כמה אילן ישועה. אילן ישועה עומד להכניס את הפרקליטות לוורטיגו, שלא תוכל לצאת ממנו ואמון הציבור יתרסק לחלוטין.

Posting Komentar

0 Komentar